Αρχική >> Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων

Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων

Γενικοί όροι πωλήσεων

Η εμπορική Επιχείρηση με την επωνυμία Αφοι Διονυσατου Ο.Ε. η οποία είναι εγκατεστημένη και εδρεύει στην Ελλάδα, Πειραιώς 253-255 & Υδρας, Μοσχάτο Τ.Κ.18346, και εκπροσωπείται νόμιμα, διατηρεί τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου www.kdtools.gr προοριζόμενο για την εμπορεία και πώληση προϊόντων και ειδών.

Κάθε πώληση προϊόντων μέσω του παραπάνω ιστότοπου διέπεται από το παρόν κείμενο και τις ηλεκτρονικές φόρμες που συμπληρώνει ο Πελάτης, τα οποία αποτελούν τη μεταξύ της Επιχείρησης και του Πελάτη «Σύμβαση». Ουδεμία άλλη συμφωνία, προφορική ή γραπτή, αναγνωρίζεται ότι υπάρχει που να καθορίζει τις σχέσεις των μερών αναφορικά με το σκοπό της Σύμβασης, τυχόν δε υφισταμένη καταργείται.

Για τη σύναψη της Σύμβασης ο Πελάτης επικοινωνεί ηλεκτρονικά και αντιστοίχως συναινεί να λαμβάνει ηλεκτρονικές επικοινωνίες από την Επιχείρηση σε σχέση με αυτή. Κάθε ηλεκτρονική δήλωση βούλησης που αποστέλλεται στα πλαίσια της Σύμβασης έχει πλήρη αποδεικτική ισχύ και δε μπορεί να γίνει αντικείμενο αμφισβήτησης από τον Πελάτη για το λόγο ότι τελέσθηκε ηλεκτρονικά.

Κατά τη σύναψη της Σύμβασης ο Πελάτης έχει την υποχρέωση να πράττει όπως επιβάλλει ο νόμος, η καλή πίστη και τα χρηστά ήθη. Επιπλέον, έχει το καθήκον αληθείας για όσες προσωπικές ή μη πληροφορίες παρέχει καθώς και την υποχρέωση και ευθύνη διατήρησης της εμπιστευτικότητας του προσωπικού του κωδικού και λογαριασμού.

Κατά τις συναλλαγές με την Επιχείρηση ο Πελάτης δηλώνει ότι είναι ηλικίας δέκα οχτώ (18) ετών και άνω ή, αν έχει ηλικία κατώτερη των δέκα οχτώ (18) ετών αλλά μεγαλύτερη των δέκα τριών (13), ότι βρίσκεται υπό την επίβλεψη γονέα ή άλλου ασκούντος τη γονική μέριμνα, ο οποίος αποδέχεται τους παρόντες όρους. Γονείς ή ασκούντες τη μέριμνα ανηλίκου, που κάνει χρήση του ιστότοπου της Επιχείρησης, φέρουν πλήρη την ευθύνη που απορρέει από τη χρήση αυτή, συμπεριλαμβανομένων τυχόν οικονομικών υποχρεώσεων.

Η παρουσίαση προς πώληση προϊόντων και υπηρεσιών επί του ιστότοπου έχει τον χαρακτήρα πρόσκλησης προς τον Πελάτη για την υποβολή πρότασης κατάθεσης παραγγελιών. Για το λόγο αυτό τέτοια παρουσίαση δεν αποτελεί με οποιονδήποτε τρόπο δέσμευση της Επιχείρησης για τη διαθεσιμότητα και την επάρκεια των προβαλλόμενων προϊόντων και υπηρεσιών ή για το άμεσο της εκτέλεσης των παραγγελιών παρά μόνο μέχρι το σημείο που επιτάσσει η καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη.

Πριν τη σύναψη της Σύμβασης ο Πελάτης τελεί ορισμένα προκαταρκτικά βήματα. Συγκεκριμένα, εγγράφεται ή συνδέεται ως χρήστης του ιστότοπου, προσθέτει τα προϊόντα / υπηρεσίες που επιθυμεί στο καλάθι αγορών, συμπληρώνει τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης στις σχετικές ηλεκτρονικές φόρμες και τέλος επιβεβαιώνει την επιλεχθείσα παραγγελία. Η κατάθεση από αυτόν ολοκληρωμένης παραγγελίας, ως ακολούθως, επέχει θέση πρότασης για την κατάρτιση της Σύμβασης. Στο προκαταρκτικό αυτό στάδιο αφενός η Επιχείρηση δε φέρει καμία συμβατική ή άλλη ευθύνη ή υποχρέωση και αφετέρου ο Πελάτης δεν έχει κανενός είδους δικαίωμα.

Με τη λήψη της παραγγελίας η Επιχείρηση προβαίνει σε επεξεργασία και, εντός ευλόγου χρόνου, αποδοχή αυτής, αποστέλλοντας αντίστοιχη ηλεκτρονική επιστολή προς τον Πελάτη. Η ηλεκτρονική αυτή επιστολή επέχει θέση αποδοχής της πρότασης του Πελάτη και λογίζεται ότι έχει παραληφθεί από αυτόν κατά τη χρονική στιγμή που ο τελευταίος αποκτά πρόσβαση σε αυτή. Με τη λήψη της αποδοχής από τον Πελάτη καταρτίζεται η μεταξύ των Μερών Σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους Πωλήσεων.

Εντός 12 ωρών από τη χρονική στιγμή που έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στην ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας του ο Πελάτης μπορεί να ενημερώσει την Επιχείρηση για την ύπαρξη τυχόν σφάλματος από πλάνη στο περιεχόμενο της δήλωσης βούλησής του.

Τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των προϊόντων προς πώληση περιγράφονται με ακρίβεια, τόσο λεκτικά όσο και οπτικά, εντός του ιστότοπου. Η Επιχείρηση ευθύνεται απέναντι στον Πελάτη αποκλειστικά και μόνο για το πραγματικό και ακριβές της περιγραφής και δε φέρει κανενός είδους ευθύνη για την πληρότητα αυτής. Ο Πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή των προϊόντων και για την καταλληλότητα αυτών ως προς τους σκοπούς για τους οποίους τα επιλέγει.

Στις αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ιστότοπου συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α, ενώ δεν περιλαμβάνουν τις δαπάνες μεταφοράς.

Ο Πελάτης επιλέγει μεταξύ τριών τρόπων πληρωμής. Συγκεκριμένα, μπορεί να προβεί σε ηλεκτρονική πληρωμή με τη χρέωση της πιστωτικής του κάρτας, με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικούς λογαριασμούς. Μόλις προβαίνει στην κατάθεση, θα πρέπει να ενημερώνει σχετικά την Επιχείρηση (με την αποστολή φαξ ή με τηλεφωνική επικοινωνία) προκειμένου η τελευταία να προχωρήσει στην ετοιμασία και αποστολή της παραγγελίας του. Τέλος, μπορεί να προβαίνει σε πληρωμή με αντικαταβολή μόνο για κάποιες συγκεκριμένες παραγγελίες, αφού δηλώσει την πρόθεσή του αυτή και κατόπιν ενημερωθεί από την Επιχείρηση για το εφικτό της αντικαταβολής σε σχέση με την συγκεκριμένη παραγγελία.

Με την αποδοχή της πρότασης του Πελάτη η Σύμβαση ολοκληρώνεται και η Επιχείρηση έχει υποχρέωση για την παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων εντός τριάντα (30) ημερών. Μετά την παράδοσή τους στον πελάτη τον κίνδυνο ζημίας ή απώλειας των παραγγελθέντων προϊόντων φέρει ο τελευταίος. Ο χρόνος παράδοσης, που τυχόν αναφέρεται, υπολογίζεται κατά προσέγγιση χωρίς καμία εγγύηση για το ακριβές αυτού. Η είσπραξη του οφειλόμενου τιμήματος εκτελείται μετά από την παράδοση του εκάστοτε προϊόντος ή την παροχή της εκάστοτε υπηρεσίας. Η καταβολή του τιμήματος διενεργείται εφάπαξ, εκτός αν υπάρχει ειδικότερη πρόβλεψη κατά περίπτωση, όπως πληρωμή με δόσεις. Η κυριότητα των πωλούμενων προϊόντων μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση του οφειλόμενου τιμήματος.

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και αναιτίως από τη Σύμβαση εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που αγόρασε, αφού κοινοποιήσει στην Επιχείρηση την υπαναχώρηση αυτή. Σε περίπτωση υπαναχώρησης υποχρεούται εντός της παραπάνω προθεσμίας να επιστρέψει τα προϊόντα στην ίδια κατάσταση, στην οποία παρελήφθησαν, ενώ επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής τους. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι η έδρα της Εταιρείας. Η επιστροφή του τιμήματος στον Πελάτη ολοκληρώνεται εντός 30 ημερών από την έγκυρη υπαναχώρησή του.

Μέχρι το σημείο που καθίσταται επιτρεπτό από το εκάστοτε εφαρμοστέο δίκαιο η Επιχείρησή αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης για άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική ζημία, που μπορεί να προκύψει από την παραγγελία, τη μεταφορά ή τη χρήση των πωλούμενων προϊόντων. Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις κατά την εκτέλεση της Σύμβασης που αποδίδονται σε συνθήκες, για τις οποίες δεν φέρει υπαιτιότητα ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πέραν των δύο (2) μηνών, κάθε μέρος μπορεί να καταγγείλει τη Σύμβαση αζημίως. Επιπλέον, η Επιχείρηση δεν παρέχει κανενός είδους εμπορικές εγγυήσεις για τα πωλούμενα προϊόντα και δεν υποχρεούται σε κανενός άλλου είδους περαιτέρω εξυπηρέτηση μετά την πώληση αυτών.

Για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς προκύπτει με εσάς και την επιχείρησή μας αρμόδια είναι τα δικαστήρια των Αθηνών και εφαρμοστέο δίκαιο είναι το Ελληνικό, χωρίς όμως να λαμβάνονται υπόψη οι κανόνες σύγκρουσής του.

Σε περίπτωση που μέρος ή διάταξη του παρόντος ακυρωθεί με απόφαση αρμοδίου δικαστηρίου ως μη νόμιμη, έγκυρη και εκτελεστή, το γεγονός αυτό δε θα επηρεάζει το υπόλοιπο των διατάξεών του, οι οποίες θα παραμένουν σε ισχύ και θα εφαρμόζονται.

Οι υποχρεώσεις σας ως Πελάτη

Είστε υπεύθυνοι για:

• Την επιλογή προϊόντος σας και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς σας.

• Τα έξοδα τηλεφώνων και ταχυδρομείου για την επικοινωνία με την Επιχείρηση, εάν υπάρξουν.

Ανωτέρα Βία

Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Επιχείρησης ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

Εγγύηση

Εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά, η Επιχείρηση δεν παρέχει εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για προϊόντα τρίτων (προϊόντα που δεν κατασκευάζονται ή/και συναρμολογούνται από ή για λογαριασμό της Επιχείρησης, και τα οποία η Επιχείρηση απλά μεταπωλεί) . Για τέτοια προϊόντα θα λαμβάνετε εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή.

Η Επιχείρηση δεν παρέχει εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

Υπαναχώρηση - Επιστροφές Προϊόντων - Δικαιώματα Καταναλωτών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:

• Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

• Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

• Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε μέσω του συστήματος διαχείρισης επιστροφών που σας παρέχεται από στη περιοχή της διαχείρισης του λογαριασμού σας.. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την Επιχείρηση, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Πειραιώς 253-255 & Υδρας, Μοσχάτο Τ.Κ.18346
Αναγράφοντας ευκρινώς στο δέμα επιστροφής τον αριθμό έκκρισης της επιστροφής που σας δώσαμε.


Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 210 4121919.

Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνεται με πίστωση λογαριασμού σας που θα γνωστοποιήσετε στην Επιχείρηση.

Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος

H Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.